sunnuntai 31. heinäkuuta 2016

No mutta hei

Krhm.. Jos ei nyt keskitytä tähän mukavaan taukoon mikä on ollu, vaan selitetään se parilla sanalla:
-LOMA
-MOTIVAATION PUUTE
-NUKKEMASIS
Toivottavasti ymmärrätte! <3
~~~
Kuvasin tämmösen jännän jutun, eka siitä piti tulla shootti, sitte pari kuvaa mutta tota
sitte keksin siihen tekstit ja miks ei? 
Ei siis ole seuraava osa kuvatarinaa, mut kuitenki liittyy siihe jollain tavalla? XD moi

He's a monster
(ja ota anteeks tästä nähtävän surkeasta laadusta!!)

Rebekka: Kuka sinä olet..? Mitä haluat?!

??: Ei hätää, olen tässä.

Rebekka: *kiljahtaa säikähdyksestä* !? M-Mene pois! Kauemmas!!

??: *huokaus* En tiedä miksi pelkäät minua noin paljon, mutta etkö haluaisi puhua vähän?
*astuu askeleen lähemmäs ja levittää kätensä halaukseen*

??: Katsos, minä tiedän ettet voi vastustaa minua... ;) 

Rebekka: *tärisee* m e n e  p o i s. Mitä kohtaa et ymmärtänyt?! 
??: *huokaisee* voi sinun kanssasi.. *koskettaa Rebekan kättä*

Rebekka: Minä en halua sinua lähellekkään itseäni, joten painu hiiteen!!

??: En taida. En kun olet tuollaisella tuulella.. *tulee vielä lähemmäksi*

Rebekka: Älä satuta minua..! *kiljuu* Auttakaa minua, joku...!!

*hysteeristä huutoa joka lakkaa nopeasti*
Noin, päästiinhän siitä. 

~~~~
En laita tähän muita vanhempia kuvia ku tän mutta joo..

Kävin tässä pari päivää sitte Kilalassa ja Lucassa fuuhuu kivaa oli 
Oltii me myös Linnanmäellä ja Korkeasaaressa
jaja kaks viikkoa tuli vietettyä Parkanossa Karviassa (?)

Kiva kesäloma on ollut kaikenkaikkiaan! 
Ootan itseasiassa jo koulujen alkua, mites te? :3
VIETTÄKEE KIVA LOPPULOMA, ITTELLÄ VIEL KAKS VIIKKOO!! WUHUUU

((µ's apua se toimi kai XD))


2 kommenttia:

  1. ajattelin ton "kuvatarinan"lopun niin väärin XD KIVOJA KUVEITA JA MIELENKIINTOINEN TARINA

    VastaaPoista